فرماندار اسلامشهر:

ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین راه‌های امیدآفرینی در جامعه است

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر با اشاره به سخنان رئیس جمهور درخصوص امید به آینده روشن کشور گفت ایجاد اشتغال به‌ویژه برای جوانان یکی از مهم‌ترین راه‌های امیدآفرینی در جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۲۴۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین راه‌های امیدآفرینی در جامعه است

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان در سخنانی ضمن تبریک آغاز هفته وحدت اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در زمینه ایجاد اشتغال در اسلامشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به ارزشمندی ایجاد اشتغال مولد در جامعه به فعالیت بیش از 80 شرکت دانش‌بنیان در احمدآباد مستوفی اشاره کرد و گفت: بسیاری از جوانان نخبه علمی با مدارک عالیه تحصیلی در این شرکت‌ها مشغول فعالیت هستند و مجموعه اداری شهرستان نهایت تعامل و همکاری را باید با این شرکت‌ها داشته باشد.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با بیان اینکه بانکهای عامل شهرستان در حوزه پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال پای کار هستند، افزود: با وجود مسائل و مشکلات مبتلا به بانک‌ها اقدامات خوبی در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی در راستای حفظ اشتغال موجود و نیز ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با ارائه تسهیلات بانکی انجام شده است.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای جهت توجه بیشتر و حمایت از مشاغل خرد و خانگی تأکید کرد و ادامه داد: در راستای افزایش مشاغل خانگی با همکاری مشترک ادارات کار و صمت می‌توان زمینه را برای برقراری ارتباط بین برخی صنایع که می‌توانند بخشی از فعالیت خود را به خانواده‌ها بسپارند فراهم کرد.

مرسلپور همچنین به اقدامات ارزشمند مراکز فنی و حرفه‌ای برادران و خواهران اسلامشهر در ارائه آموزش‌های فنی و همچنین تسهیل و تسریع در صدور گواهینامه‌های فنی برای افراد دارای مهارت و تخصص اشاره کرد و افزود: معمولاً افرادی که از تخصص‌های حداقلی در مشاغل مختلف برخوردارند وارد بازار کار می‌شوند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار