۱۳ آبان تبلور استکبار‌ستیزی ملت ایران است

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت وقایع بزرگ روز سیزدهم آبان هرگز از حافظه تاریخی ملت فراموش نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان تبلور استکبار‌ستیزی ملت ایران است

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر، در سخنانی با اشاره به سه رویداد تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، شهادت دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 توسط دانشجویان اظهار کرد: با تسخیر سفارت آمریکا به عنوان لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، نقاب از چهره کریه آمریکا برداشته شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم ا... 13 آبان در شهرستان اسلامشهر افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ریاست نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر برنامه‌های اثربخش و متنوعی را برای این روز بزرگ پیش‌بینی کرده که همه ادارات ملزم هستند تا در راستای اجرای این برنامه‌ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تجمع بزرگ اقشار مختلف مردم بویژه دانش‌آموزان شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز پنج شنبه سیزدهم آبان 1400 مقابل سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) برگزار خواهد شد، ادامه داد: زنگ استکبار‌ستیزی نیز همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی به صورت نمادین در مدارس نواخته خواهدشد.

مرسلپور بیان کرد: از مردم شهید‌پرور شهرستان اسلامشهر درخواست داریم در مراسم باشکوه یوم ا... 13 آبان که نماد استکبار ستیزی و یادگاری خاص از حضرت امام (ره) در جهت مبارزه و مقابله با ظلم و استکبار است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضوری گسترده داشته باشند.

خبرنگاردانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار