پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش

تهران (پانا) - به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، متن پیام سید مجتبی هاشمی به شرح ذیل است:

«ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و بر همین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهد.

سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش با تأکید بر تعلیم و تربیت تمام ساحتی، فرصت ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری و حمایت از برنامه‌های جذاب، شاداب و پرطرفدار تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی فراهم آورده است و در سایه آموزه‌های آن، تربیت ‌بدنی نقش تعیین‌کننده‌ای در تکوین شخصیت و ارتقاء سطح توانمندی، سلامت و شادابی دانش‌آموزان ایفا خواهد کرد.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربی‌بدنی و ورزش به کلیه فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان عزیز از همکاران خود به ویژه معلمان و دبیران تربیت‌بدنی سپاسگزاری می‌کنم و همچنین از مدیران پرتلاش و دلسوز مدارس می‌خواهم زمینه‌ ایجاد فضای شاد و پر نشاط را برای دانش‌آموزان، این سرمایه‌های آینده کشور، بیش از پیش فراهم کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار