توسط سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صورت گرفت

ابلاغ سیاست‌های 14 گانه راهبردی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا) - همزمان با آغاز سال تحصیلی 1401-1400، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سیاست‌های 14 گانه راهبردی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ سیاست‌های 14 گانه راهبردی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با ابلاغ این سیاست راهبردی، از تمام ارکان تصمیم‌گیری و کارشناسان حوزه‌های مختلف استان خواست تا از این راهبردها در طراحی و اجرای برنامه‌ها و ارائه بهتر خدمات به مردم شریف و سربلند شهرستان‌های استان تهران استفاده کنند.

سیاست‌های ابلاغی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بدین شرح است. ارتقاء و توسعه فرهنگ انس با قرآن کریم، اقامه نماز و توسعه فرهنگ جهاد و مقاومت، گسترش روحیه جهادی و جریان سازی خدمت بی منت، توجه به سلامت روانی و اجتماعی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیاء در کنار دقت نظر به سلامت جسمانی، مناسب سازی و سازگاری با شرایط جدید ناشی از شیوع بیماری کرونا و ابلاغ شرح وظایف جدید، فراگیرسازی فعالیت‌ها، عدالت در ارائه خدمات، توسعه نظارت، همراهی و همدلی با واحدهای آموزشی، توسعه فناوری‌های نوین در دستیابی به اهداف سازمانی، کاهش تمرکز سازمانی و تفویض اختیار از ستاد تا مدرسه.

بخش دیگری از سیاست‌های ابلاغی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز عبارتند: اعتمادسازی و هماهنگی بین خانه و مدرسه، ارتقاء کیفیت منابع انسانی در حوزه های جذب، نگاهداشت و سازماندهی، توسعه مشارکت ها و ارتباطات برون و درون سازمانی، توجه به رسانه و افکار عمومی، شفاف سازی و سلامت مالی و اداری و ظرفیت‌سازی برای جوانان و استفاده از تجربه پیشکسوتان.

هاشمی، تبیین موارد فوق را با مشارکت معاونت‌ها، مدیران مناطق و کارشناسان مرتبط، طبق اولویت و زمانبندی مناسب ضروری دانست که باید در دستور کار قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار