برگزاری نشست هیات رئیسه مجمع مربیان تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان گیلان

رشت (پانا)- مدیر سازمان دانش‌آمو زی استان گیلان در نشست مجمع مربیان تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان گفت اعضای مجامع می‌توانند در تحقق سند تحول بنیادین و اجرایی کردن آن نقش بسزایی ایفا کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هیات رئیسه مجمع مربیان تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان گیلان

مدیر سازمان دانش آموزی استان گیلان در این نشست اهداف، برنامه ها و وظایف مجامع در سطح مدرسه، شهرستان، استان و مجمع عمومی کشوری را تبیین و بر اجرایی کردن رسالت و مأموریت های سازمان دانش آموزی تاکید نمود‌.

حجت الله قربانزاده از مربیان خواست تمام تلاش خود را جهت تحقق شعار سازمان (همفکری،همدلی و همکاری) به کار گیرند تا انشالله برکات آن نصیب پیشتازان گام دوم انقلاب شود.

یکی از پیشکسوتان سازمان دانش‌آموزی استان، با اشاره به بازمهندسی تشکیلات پیشتازان، گفت: از هر برنامه‌ای که باعث رشد و اعتلای دانش‌آموزان شود باید استقبال کرد.

دستواره گفت: الهام گرفتن از الگوهای ایرانی اسلامی برای تربیت و پرورش دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان این کشور، باید به عنوان یکی از اولویت های بازمهندسی تشکیلات تلقی شود.

در بخش دیگری از جلسه سایر اعضاء، به فعالیت‌های مجامع اعضای سازمان دانش‌آموزی اشاره کردند و بیان شد در طول ماه های گذشته با شیوع گسترده‌تری از ویروس کرونا مواجه بودیم، مشکلات زیادی سد راه شد که با توکل به خداوند شاهد نابودی هر چه سریعتر این ویروس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار