بحری‌زاده: نسخه تحولی در حوزه پیشتازان محور فعالیت‌های سازمان در تشکیلات دانش‌آموزی است

اهواز (پانا)- مشاور وزیر آموزش و پرورش گفته است امسال نسخه تحولی در حوزه پیشتازان محور فعالیت سازمان تشکیلات دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۱۸۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بحری‌زاده: نسخه تحولی در حوزه پیشتازان محور فعالیت‌های سازمان در تشکیلات دانش‌آموزی است

اسماعیل بحری زاده که در سفری یکروزه جهت شرکت در آیین گرامیداشت دانش آموز شهید علی لندی به استان خوزستان سفرکرده بود شامگاه دوشنبه در نشست تبیین نسخه تحولی اصول و فرایندهای اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان که با حضور رییس مجامع ،مربیان خانم و آقا،رییس مجلس دانش آموزی کشور ،رییس کارگروه پیشکسوتان ،مسئولین نواحی 4گانه اهواز مدرسان خبر پانا سخن می گفت ضمن تشکر از مجامع استانی و کشوری افزود: این نسخه تحولی حاصل ۸۴ جلسه به طور میانگین ۵ ساعت است که برای تدوین این سند زحمت خیلی زیادی کشیده شده و حاصل خرد جمعی است.

وی در ادامه ویژگی مهم این سند را استفاده از نشانه ها، علائم و نمادهای برگرفته از اسناد بالادستی دانست و یادآور شد: کلیه نشانه‌ها، علائم و نمادهای که در تشکیلات مورد استفاده قرار گرفته از اسناد بالادستی استخراج شده و برگرفته از سند تحول بنیادین ، بیانیه گام دوم و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است و حتی ۱۴ فضیلت تشکیلاتی که جایگزین ۱۲ منش تشکیلاتی شده واژه‌های جدید از اهداف سند تحول استخراج شده است.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور با بیان اینکه افتخار این کار بزرگ برای همه مربیان و مدرسان و اعضای سازمان در سراسر کشور است تصریح کرد: امیدوارم همچنان با همدلی همفکری و همکاری که با هم خواهیم داشت روز به روز این تشکیلات را بیش از پیش رونق ببخشیم و میدان و عرصه را هرچه وسیعتر برای حضور و فعالیت دانش آموزان مهیا کنیم.

در پایان این مراسم از خانواده پیشکسوت مرحوم مجید جعفری توسط مشاور وزیر آموزش و پرورش با اهدای لوح یادبود تجلیل و تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار