بنتو: برای گرفتن 3 امتیاز به تهران آمدیم

تهران (پانا) - سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره جنوبی تاکید کرد تیمش در دیدار با تیم ملی ایران بدنبال 3 امتیاز است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بنتو: برای گرفتن 3 امتیاز به تهران آمدیم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در خصوص اهمیت و کسب سه امتیاز دیدار برابر ایران گفت: هر بازی در این مرحله سه امتیاز دارد و باید برای بهترین نتیجه، به صورت تیمی بازی کنیم تا 3 امتیاز در هر دیدار را کسب کنیم. باید سازماندهی خوبی داشته باشیم تا به هدفمان که سه امتیاز است برسیم و با سازماندهی و عمکلرد خوب تیمی، 3 امتیاز را به دست اوریم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که کره جنوبی با پرواز اختصاصی به تهران امده و بازیکنان کمتر خسته شده اند، گفت: ما تلاش می کنیم بهترین شرایط را برای بازیکنان ایجاد کنیم تا عملکرد را داشته باشند. بازیکنان د روضعیت خوبی بوده و همه آنها در شرایط مسابقه هستند و باید ببینیم کدام 11 نفر، فردا بازی را شروع خواهند کرد.

در ادامه سرمربی تیم ملی کره جنوبی در پاسخ به این سوال که در دیدارهای رو در رو تیم ایران بازی های بهتری داشته و کره جنوبی در آزادی پیروز نشده است. ایا برنامه خاصی برای دیدار مقابل ایران دارید، گفت: مسابقات این گروه هر کدام برای صعود امتیاز خاص خود را دارد. ما با یک بازی متفاوت با حریف قدرتمند مسابقه داریم.روش ما این است در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و با احترام به تیم ایران، در این بازی متفاوت خواهیم بود و با روش خاص خود نتیجه را کسب خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار