علیرضا بیرانوند: بازی مقابل کره جنوبی همیشه سخت است

با ۳ امتیاز مردم را خوشحال می‌کنیم

تهران (پانا) - گلر تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که تیم ملی کره جنوبی از تیم‌های قدرتمند آسیاست و فردا کار سختی پیش روی هم تیمی‌هایش است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا بیرانوند: بازی مقابل کره جنوبی همیشه سخت است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار حساس با کره‌جنوبی در نشست خبری حاضر شد و گفت: همینطور که می‌دانید بازی فردا سخت است. کره جنوبی نشان داده که همیشه بازی‌های این دو تیم سخت و دشوار بوده است. ایران در ۱۰ بازی گذشته نشان داده که تیم قدرتمندی است و مطمئنیم که فردا برای پیروزی به زمین می‌رویم و می‌خواهیم از حق میزبانی به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که سرمربی گفت کره جنوبی تیم قدرتمند و منظمی و بازیکنان این تیم در لیگ‌های خوب بازی می‌کنند. نقاط ضعف و قوت تیم حریف را آنالیز کردیم و امیدواریم فردا سه امتیاز خوب بگیریم و ان‌شاء‌الله مردم را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد کلین شیت‌هایش در تیم ملی عنوان کرد: ما یک تیم هستیم و کلین شیت هم برای من به شخصه مهم نیست و همه هدف و تلاش ما کمک به تیم است و کلین شیت هم یک آمار فردی نیست و تیمی است و زحمت همه بچه هاست و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بازی را ببریم و بدون گل خورده از زمین خارج شویم.

بیرانوند در پایان گفت: همه دروازه‌بان‌هایی که به تیم ملی دعوت می‌شوند در این کلین شیت‌ها سهیم هستند و همه وظیفه داریم از دروازه تیم ملی محافظت کنیم و آن را بسته نگه داریم. من هم وظیفه‌ام را انجام داده و تلاش می‌کنم دروازه را بسته نگه دارم. امیدوارم فردا با دعای خیر مردم، تلاش بچه‌ها و کمک کادر فنی این روند را ادامه بدهیم و باز هم گل نخوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار