همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان در واکسیناسیون دانش‌آموزان

ملارد(پانا)- نشست هماهنگی و تعاملی مسئولان آموزش و پرورش ملارد و شبکه بهداشت و درمان ملارد پیرامون تعیین مدارس میزبان در واکسیناسیون دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال در شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان در واکسیناسیون دانش‌آموزان

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌‌بدنی‌ آموزش و پرورش ملارد از برگزاری نشست هماهنگی واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال علیه کووید ۱۹ در شهرستان ملارد در مرکز بهداشت ملارد با حضور مصطفی محمدی، کارشناس مسئول سلامت، سمیرا عمادی‌پور، کارشناس سلامت و غلامرضا عسگری، رئیس شبکه بهداشت، خبر داد.

وی تصریح کرد: در این نشست مقرر شد که واکسیناتور، پزشک و ناظر و امکان احیاء از طرف مرکز بهداشت تامین شده و آموزش و پرورش نیز فضاهای واکسیناسیون کووید 19 را فراهم کنند و اطلاع‌رسانی به مدارس را انجام دهند.

حضرتقلی افزود: جامعه هدف دانش‌آموزی شرکت‌کننده در طرح پایلوت در ١۵ مهرماه مربوط به آموزشگاه‌های فاطمیه، طلوع فجر، حاجیه نوری، ایران ۱و۲، مرحوم بیات، جمهوری، باقرالعلوم، کارآفرینان ۱ و ۲ برای دانش‌آموزان ۱۲ سال تمام هستند. همچنین جامعه هدف دانش‌آموزی شرکت‌کننده در طرح پایلوت روز ۱۶ مهرماه دانش‌آموزان آموزشگاه‌های امیرکبیر، حافظ، شاهد شهدای اقتدار، چمران، علامه حلی، غیاث‌الدین جمشید کاشانی و جاماندگان روز پنجشنبه هستند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد ادامه داد: سایر دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال مدارس منطقه می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز فعال واکسیناسیون تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد به نشانی‌های ذکر شده در کانال‌های رسمی شبکه شاد شهرستان ملارد مراجعه کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار