معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد:

دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری علمدار کلید خورد

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از آغاز به کار دبیرخانه استانی جشنواره فرهنگی هنری علمدار در ملارد و ارسال بخشنامه به شهرستان‌های تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری علمدار کلید خورد

رضا حضرتقلی از برگزاری نشست هماهنگی دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری علمدار با میزبانی ملارد در شهرستان‌های تهران خبر داد.

او در تشریح این خبر گفت: بخشنامه دومین جشنواره فرهنگی و هنری علمدار به مناطق ۲۱گانه شهرستان‌های استان تهران و کشوری ارسال شده است و ضوابط، رشته‌های موردنظر و تاریخ ارسال آثار در آن مشخص است.

حضرتقلی افزود: در این جلسه درباره راه‌اندازی کانال علمدار استانی شهرستانهای تهران، مسائل مربوط به دریافت آثار مطابق با ضوابط بخشنامه، ارتباط بیشتر و توجیه کارشناسان مناطق و همچنین مدارس ملارد صحبت شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد ادامه داد: دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری علمدار در دو بخش دانش‌آموزان و فرهنگیان و رشته‌هایی مانند نمایشنامه‌نویسی، فیلم کوتاه نماهنگ، عکاسی، نقاشی دیجیتال، داستانک و ویدئوکست برگزار می‌شود و قرار است یک نشست مجزا هم با دبیران جشنواره علمدار یا دریافت‌کننده‌های آثار برگزار شود که براساس مقطع تحصیلی، یک دبیر یا ادمین برای جمع‌آوری آثار در نظر گرفته شده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار