افزایش شهریه سرویس‌های مدارس اعلام شد

تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت ثبت‌نام سرویس‌های مدارس امسال مشروط به بازگشایی است و با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال قبل انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش شهریه سرویس‌های مدارس اعلام شد

به گزارش صدا و سیما، نورعلی عباسپور گفت: نرخ هزینه سرویس‌های مدارس در شهر‌ها و مناطق مختلف مشخص شده است و برای ثبت نام اولیه حداقل ۲۰ درصد از کل هزینه سرویس سالانه دریافت خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، رانندگان سرویس مدارس امسال باید هر دو دُز واکسن خود را دریافت کرده و کارت واکسیناسیون کرونا داشته باشند. همچنین استفاده دانش آموزان از سرویس‌های مدارس باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به تعداد نصف ظرفیت خودرو باشد.

عباسپور تاکید کرد: در صورت بازگشایی هر مدرسه دانش آموزان می توانند از لباس فرم سال گذشته استفاده کنند و ملزم به تغییر آن و یا خرید لباس جدید نخواهند بود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: شورای هر مدرسه باید بر اجرای این موضوع نظارت کامل داشته باشد.

عباسپور تصریح کرد: شورا و انجمن اولیا و مربیان سال گذشته هر مدرسه ، تا تشکیل شورا و انجمن جدید معتبر است.

وی افزود: دریافت هرگونه کمک نقدی و غیرنقدی الزامی مدرسه از اولیا تخلف محسوب می شود و شرکت دانش آموزان در فعالیت های فوق برنامه مدرسه نیز کاملا اختیاری خواهد بود.

عباسپور گفت: خانواده ها، سال تحصیلی گذشته 400 میلیارد تومان کمک نقدی به مدرسه ها داشته اند که معادل این مبلغ نیز کمک های غیرنقدی بوده است.

وی افزود: سال تحصیلی گذشته بیش از 70 هزار تلفن همراه و تبلت توسط اولیا خریداری شد و دراختیار دانش آموزان کم بضاعت قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار