استاندار سمنان وعده داد:

از ظرفیت جوانان ارزشی و ولایی استفاده خواهیم کرد

سمنان (پانا) - استاندار سمنان گفت از ظرفیت نیروی جوانان ارزشی و ولایی در جهت پیشبرد اهداف این استان در حوزه‌های مختلف استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت جوانان ارزشی و ولایی استفاده خواهیم کرد

سید محمدرضا هاشمی، در جلسه شورای اداری استان سمنان و آیین تکریم و معارفه استاندار سمنان که در سالن اجتماعات مطهری سمنان برگزار شد، با بیان اینکه ژن بنده انقلابی، ولایی و جهادی است، افزود: بنده به کار جهادی، ارزشی و انقلابی و کار برای مردم اعتقاد راسخ دارم. در مسیر رهبر معظم انقلاب گام برداشته و از مسیر رهبری و ارزشی بودن و ولایی بودن خارج نخواهم شد، چرا که رمز موفقیت قدم گذاشتن در مسیر رهبری و ارزشی و ولایی بودن است.

وی با اشاره به اینکه وفاق و صمیمتی که در استان سمنان وجود دارد، ظرفیت مناسب برای توسعه محسوب می‌شود، چرا که امنیت خوبی در استان حاکم است، بیان کرد: موفقیت ما حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، زیرا معتقدیم که بالاترین راه مبارزه با مشکلات و سختی‌ها مردم داری است.

استاندار سمنان با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در آبان ۱۳۸۵ به استان سمنان، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای مردم این استان صفاتی مانند خلقیات و صفات خوب برشمردند و به استعدادهای دانشگاهی، کشاورزی، صنعتی، اقلیمی و گردشگری اشاره کردند. بنده نیز در اولین فرصت برنامه های خود را برای توسعه این حوزه برای مردم بازگو خواهم کرد.

هاشمی با اشاره به استعداد غرب تا شرق استان سمنان گفت: از این استعدادها با صمیمیت، مهربانی و همدلی بهره گیری خواهد شد تا بتوانیم خادم خوبی برای مردم باشیم.

وی با بیان اینکه گردشگری یکی از ظرفیت‌های اصلی توسعه اقتصادی استان است، سمنان را استانی در معبر زائران حضرت ثامن الائمه(ع) عنوان و اضافه کرد: برنامه ریزی برای ماندگاری زائران عبوری در استان راهبردی مناسب برای توسعه گردشگری است.

در این آیین احمد وحیدی وزیر کشور، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و جمعی از مسوولان استانی حضور داشتند.

سید محمدرضا هاشمی به عنوان استاندار سمنان معارفه و علیرضا آشناگر استاندار سابق تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار