برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی جشنواره تابستانی پنجره‌های امید در اردبیل

اردبیل(پانا) - درآیینی از برگزیدگان مرحله استانی جشنواره تابستانی پنجره‌های امید ویژه اعضای سازمان دانش‌آموزی در اردبیل تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی جشنواره تابستانی پنجره‌های امید در اردبیل

در حاشیه تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی جشنواره تابستانی پنجره‌های امید، که در محل سازمان دانش آموزی اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد، پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌ها و جشنواره‌ها باعث رشد و شکوفایی در همه ابعاد وجودی یک دانش آموز می شود.

وی با اشاره به اینکه زیست بوم جدید سازمان دانش آموزی، تاثیر بسیار مهمی در تعلیم و تربیت دانش آموزان داشته است، تاکید کرد: به طور کلی مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز تعداد فعالیت‌ها، برنامه‌ها و دامنه‌های نفوذ خود را در زیست بوم جدید گسترش دادند و افراد بسیاری را از برنامه‌های خود بهره‌مند ساختند ولی بایستی شبکه مجازی طوری طراحی شوند که تعامل بین دانش‌آموز و معلم بیشتر شود و در عین حال اثر بخشی آموزش افزایش یابد و باید به این موضوع هم کاملا توجه داشت که هیچ چیزی مهمتراز آموزش‌های حضوری در مدارس و مراکز آموزشی نیست؛ خصوصا آموزش مهارت‌هایی که غیرتئوری هستند.

در این آیین با اهدای لوح سپاس و هدایا از ۱۹ نفر از منتخبین مرحله استانی جشنواره تابستانی پنجره‌های امید تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار