مرکز ملی فوتبال میزبان مراسم تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس شد

تهران (پانا) - مراسم گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس و تجلیل از ایثارگران سال‌های حماسه با حضور مقامات کشوری و لشکری به میزبانی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مرکز ملی فوتبال میزبان مراسم تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، این مراسم که با حضور حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال، داود امیدزاده مشاور اجرایی رئیس فدراسیون، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سردار سرتیپ رحمان علیدوست جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، سرهنگ مجید جوشقانی معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خانواده شهید رضایی‌مجد، حجه‌السلام و المسلمین مالک امام جماعت فدراسیون فوتبال، بازیکنان و کادر فنی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی و زیر 15سال جمهوری اسلامی ایران و همچنین جمعی از کارکنان فدراسیون فوتبال برگزار شد.

علیرضا امامی‌فر رئیس مرکز ملی فوتبال در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به مهمانان حاضر و بیان اینکه دفاع مقدس تضمین کننده حیثیت و امنیت کشور و هویت و افتخار و سربلندی مردم ایران اسلامی است گفت: ما وظیفه داریم آن دوران زرین و ارزشمند را حفظ و پاسداری کنیم. همه ما مصمم هستیم تا تاریخ دفاع مقدس که ذخیره گرانبهای رشد و پیشرفت کشور و عزت و امنیت و سلامت نسل فعلی و نسلهای آینده هست را زنده نگه داریم. فوتبالیست‌های ما امروز سربازانی هستند که در عرصه‌های بین‌المللی برای برافراشته نگهداشتن پرچم ایران شجاعانه می‌جنگند و مایه افتخار و مباهات کشور هستند.

میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور نیز در سخنانی ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال برای ارج نهادن به یاد و خاطره دلاوران جنگ تحمیلی گفت: ما قدردان کسانی هستیم که از جان مایه گذاشتند تا این کشور بماند. قدردان سردار دل‌ها سردار سلیمانی، قدردان همه رزمندگان و ایثارگرانی که بی هیچ چشمداشتی برای رفتند تا ایران اسلامی بماند. سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند. سلام بر شهدا.

رضا رضایی‌مجد برادر شهید مهدی رضایی‌مجد با تقدیر از برگزاری این مراسم بیان داشت: شهید رضایی‌مجد شیفته فوتبال و عاشق وطن بود. او همیشه زیر لباس نظامی رزمندگی، پیراهن تیم ملی را می‌پوشید و خوشحالم که در مرکز ملی فوتبال یادمان شهیدی که پیراهن تیم ملی جوانان را بر تن کرده و شهدای دیگر جامعه فوتبال نصب شده است که نشانه پاسداشت یاد و خاطره ایثارگران جنگ تحمیلی است.

در ادامه این مراسم از خانواده شهید رضایی‌مجد با اهدای لوح تقدیر و سفر زیارتی به مشهد مقدس تجلیل به عمل آمد. همچنین از محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم‌ملی فوتبال که به عنوان رزمنده در در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافته بود با اهدا تابلو و لوح تقدیر شد. سرهنگ حسن انتظاری داور ملی فوتبال و عضو خانواده شهدا نیز از دیگر تجلیل‌شدگان این مراسم بود.
همچنین در این مراسم از کارکنان جانباز، رزمنده و عضو خانواده ایثارگر فدراسیون فوتبال تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این مراسم دکتر داود امیدزاده مشاور اجرایی ریاست فدراسیون فوتبال با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت حضور خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مدعوین و مهمانان در این مراسم بیان داشت: جناب آقای دکتر عزیزی‌خادم ریاست فدراسیون مشتاق بودند شخصاً در مراسم تکریم ایثارگران و گرامیداشت هفته دفاع مقدس حضور یابند اما متاسفانه ایشان سوگوار پدر محترم‌شان بودند و نتوانستند حاضر شوند. فدراسیون فوتبال به صورت جدی مسائل فرهنگی و ارزشی در الویت قرار داده و از روابط عمومی و کمیته مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه می خواهد که برگزاری و توسعه اینگونه مراسم مورد توجه مضاعف قرار گیرد.

اجرای موسیقی‌های حماسی توسط گروه موزیک دانشکده علوم انتظامی امین، گلباران یادمان شهدای مرکز ملی فوتبال، تقدیم سرود مذهبی به سردار سلیمانی توسط گروه همخوانی آئینی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گفتنی است به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبت از حضار به ویژه بازیکنان ملی‌پوش این مراسم در فضای باز اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار