گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد شیروان

شیروان (پانا)-مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد شیروان

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان با حضور غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، علی مرجانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان، هادی کیوان مسئول حراست دانشگاه و مسئولین و معاونین و اساتید برگزار شد.

حاضران در این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان های والای شها تجدید میثاق کردند.

در این مراسم غلامرضا کاظمی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از رشادت ها و فداکاری های تمامی رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا را یکی از مهمترین رویکرد های دانشگاه آزاد اسلامی دانست.
کاظمی افزود: کسانی که جانشان را در طبق اخلاص تقدیم کرده و با خدا معامله می کنند زنده هستند و جاودانه خواهند ماند.

در ادامه سرهنگ جمشید مومنی با روایتگری از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خاطرات زیبا و تاثیرگذاری را بیان کرد و افزود: اگر امروز ما در جهان در تمام زمینه ها به قله های علمی جهان رسیده ایم حاصل خون شهداست.

همچنین تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی شیروان و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس جهت استفاده از توانمندی‌های اعضای هیئت علمی دانشگاه و انجام پژوهش های مشترک نیز به امضا رسید ، سپس در پایان از اعضای هیئت علمی و کارمندان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی شیروان با اهدا لوح تجلیل شد.

سمانه پورغلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار