برگزاری آئین شور عاطفه‌ها با شعار«با هم مشق محبت بنویسیم» در هرمزگان

هرمزگان(پانا)-آئین شور عاطفه‌ها با شعار«با هم مشق محبت بنویسیم» در هرمزگان با حضور مسئولین آموزش و پرورش و کمیته امداد استان و شهرستان در دبستان دخترانه سید قطب ناحیه دو بندرعباس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آئین شور عاطفه‌ها با شعار«با هم مشق محبت بنویسیم» در هرمزگان

سیاوش عامری معاون مشارکتهای کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی گفت: امسال شور عاطفه‌ها مصادف شد با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌ الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایشان، خدا را شاکریم که امسال هم توانستیم با مشارکت آموزش‌و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، بسیج صدا و سیما و جمعی از خیرین و گروه‌های جهادی، شور عاطفه‌ها را مانند هر سال برگزار کرده و بخشی از نیازهای دانش‌آموزان را تأمین کنیم.

وی افزود: این برنامه از هفتم شهریور ماه شروع شده و ان‌شاءالله تا روز یازدهم مهر ماه ادامه خواهد داشت و احتمالاً بعد از آن نیز همواره پیگیری‌های تعهدات ادامه خواهد داشت.

عامری اظهار کرد: در استان هرمزگان، ۴٣ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که در واقع بیش‌از این‌ تعداد دانش آموز نیازمند وجود دارد که شرایط تحت پوشش قرار گرفتن را ندارند که باید به آنها نیز کمک شود و اجازه ندهیم حتی یک دانش‌آموز بخاطر مشکلات مالی از ادامه تحصیل باز بماند.

معاون مشارکت های کمیته امداد استان ادامه داد: ۸۵ درصد از دانش آموزان تحت پوشش از مناطق محروم و روستایی هستند و بحمدالله بیش از ۶٠ درصد این دانش آموزان مستعد و به لحاظ تحصیلی بسیار موفق و دارای معدل خیلی خوب هستند و ۶۵ نفر از آنها رتبه زیر بیست هزار را در کنکور کسب کردند که جا دارد از تلاش های فرهنگیان عزیز در این راستا تقدیر و تشکر شود.

عامری همچنین یادآور شد: هم‌اکنون حدود ۴۰۰ دانشجو از فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در دانشگاه دولتی مشغول به تحصیل هستند که ۲۸ نفر از آنان در رشته های پزشکی و دارو سازی و پیراپزشکی مشغول به تحصیل هستند که استان در آینده با حضور این نخبگان متحول خواهد شد.

این مسئول در پایان از همکاری و همراهی مجموعه آموزش و پرورش استان خصوصا سازمان دانش آموزی، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس و همکارانشان در دبستان سید قطب بعنوان میزبانان برنامه تشکر کرد.

سید هادی حسینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس هم در این مراسم گفت: آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس این افتخار را دارد که شور و شوق جشن عاطفه ها ا از ۷ شهریور آغاز کرده و تا ۲۰ مهر ماه ادامه خواهد داد و در این راستا جلسات مختلف و متعددی برگزار کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: به منظور بهتر و باشکوه تر برگزار شدن شور عاطفه ها با همکاری و هماهنگی انجمن اولیا و مربیان مدارس، پویش هر مدرسه یک پایگاه شور آفرینی جهت مشق محبت برای دانش آموزانی که به نحوی در خصوص تهیه تجهیزات آموزشی اعم از لوازم التحریر، پوشاک، وسایل فناوری آموزش آنلاین از قبیل تبلت و گوشی تلفن همراه که در راستای زیست بوم کرونایی مورد نیاز است، مشکل دارند، برگزار شد.

سید هادی حسینی بیان کرد: بحمد الله اقدامات خوبی در سنوات گذشته انجام شده که امیدواریم امسال هم با هماهنگی و همدلی و هم گرایی که با کمیته امداد، اولیای دانش آموزان و معلمان و مدیران در این زمینه داریم بتوانیم مهری سرشار از مهربانی داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته با هماهنگی کمیته امداد قریب به ۳۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شد و امیدواریم امسال با چشم انداز بیشتر، جامعه هدف بیشتری را در این رابطه داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در بخش دیگر از سخنانش به افتخار آفرینی دانش آموزان مددجو در المپیادهای علمی اشاره کرد و افزود: بسیاری از این دانش آموزان مستعد و توانمند بوده و علاوه بر افتخار آفرینی در مسابقات و المپیادهای علمی و پژوهشی در کنکور نیز خوش درخشیده و نتایج کنکور خوبی داشته اند که این نشان دهنده ظرفیت، ذوق، شوق و استعداد آنهاست که بایستی از همه ظرفیت ها از جمله خیرین و کمک های مردمی برای کمک به آنها استفاده شود.

این مسئول در پایان علاوه بر تشکر و قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این شور ، بصورت ویژه از خبرگزاری پانا هرمزگان بخاطر پوشش های خبری آموزش و پرورش خصوصا در شور عاطفه ها، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار