شور عاطفه‌ها در مدارس گیلان

رشت ( پانا) - در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان گیلانی با مهر و عاطفه بار دیگر با مشق محبت به کمک دانش‌آموزان نیازمند شتافتند.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها در مدارس گیلان

پویش شور عاطفه ها که از 20 شهریور ماه آغاز شده بود، امروز در 7 مهر، به ایستگاه پایانی رسید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در مراسم نمادین شور عاطفه ها که در دبیرستان آذربانی با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان (حجت اله قربانزاده) و برخی دیگر از مسئولین برگزار شد، با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام به رأفت و مهربانی نسبت به هم نوع اظهار کرد: دانش آموزان در سنینی هستند که با دل های پاک خود می توانند از همه به ویژه از هم سن و سال های خود دستگیری کنند.

جمیل عباسی غریب با قرائت اشعاری از شاعران بزرگ کشورمان خاطرنشان کرد: در ادبیات کهن ایران زمین بر توجه و پشتیبانی از نیازمندان تأکید شده است.

وی در ادامه کمک به نیازمندان را سنت حسنه ای دانست که صرفاً متعلق به کشورمان نیست بلکه در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و ثروتمند هم مردم با نگاه مسئولانه خود به دیگران کمک می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به کافی نبودن اعتبارات دولتی در کمک به دانش آموزان کم بضاعت خاطرنشان کرد: تشکیل گروه های مردم نهاد، مشارکت خانواده ها و به ویژه دانش آموزان در تحکیم محبت بین همنوع و ریشه کنی محرومیت ها موثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار