شور عاطفه‌ها، مهر همدلی و نوعدوستی

تهران ( پانا ) - آموزش و پرورش منطقه ۵ با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، طبق سنت هر ساله جشن عاطفه‌ها را برگزار کرد و این مراسم به صورت هماهنگ در تمام مدارس منطقه۵آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها، مهر همدلی و نوعدوستی

مراسم نمادین شور عاطفه ها در دو مدرسه به عنوان پایگاه، در سطح منطقه۵ برگزار شد. داود امام وردی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، خدیجه آزاد؛ کارشناس مسئول فرهنگی هنری، ابراهیم کارگر؛ سرپرست سازمان دانش آموزی منطقه، حسین امامی؛ رئیس کمیته امداد غرب تهران و فیروز مرئی؛ معاون کمیته امدادغرب تهران با حضور در مدرسه ابتدایی دخترانه شهدای راه آهن در این مراسم شرکت کردند.

داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه؛ در این برنامه طی سخنانی گفت: شور عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و نهادینه کردن حس نوع دوستی برگزار می شود.

وی افزود: اینگونه مشارکت های اجتماعی، ترویج سنت های حسنه الهی است و تاثیر تربیتی و عاطفی و معنوی ان برای شزکت کنندگان، حتی بیشتر از کمک های مادی آن است. با این حال از نظر مادی هم اثر مهمی در رفع بخشی از مشکلات افراد کم برخوردار جامعه دارد.

این مراسم با برنامه ریزی محبوبه حافظی، مدیر دبستان شهدای راه آهن؛ در فضایی آکنده از شور مهربانی و همدلی، با حضور تعدادی از دانش آموزان علاقمند برگزار شد.

در ادامه ابراهیم کارگر، مسئول سازمان دانش آموزی منطقه و مهدی اسلامی، مسئول منطقه۲ و ۵ کمیته امداد؛ به میزبانی طاهره معظمی؛ مدیر ابتدایی شهید ناظم با حضور در محل مدرسه، در مراسم شور عاطفه های این دبستان نیز شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار