مراسم تکریم و معارفه استاندار بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ وزیر کشور ضمن قدردانی از عبدالکریم گراوند، احمد محمدی‌زاده را به عنوان استاندار جدید بوشهر معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه استاندار بوشهر برگزار شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، وزیر کشور در جلسه شورای اداری استان بوشهر گفت : در دورانی هستیم که مرحله ای جدید از انقلاب را در قامت گام دوم شاهد هستیم و خون های بسیاری در مسیر انقلاب تقدیم شده تا امروز انقلاب با قدرت و صلابت در جهان نامش مطرح است؛ همان انقلاب قدرتمندی که ستمگران را به زیر کشیده است.

وحیدی افزود: زمان زیادی از کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خروج آمریکا از منطقه نگذشته است که شاهد خروج خفت بار آنها از افغانستان و ذلت بار از عراق هستیم.

وی گفت: مسیر انقلاب آنقدر روشن قوی و پر عزت است زیرا ادامه انقلاب سالار شهیدان است و پنجه در پنجه ابرقدرت‌ها انداخته و آنها را بارها تهدید کرده است.

وحیدی افزود: تاریخ پرافتخار بوشهر نشان می‌دهد رئیسعلی دلواری های جدید فراوان داریم و در روزگاری هستیم که نه از تحریم می ترسیم و نه از آمریکا و در مقابل هیچکدام نه تنها تسلیم نمی شویم بلکه آنها را به تسلیم شدن وادار می‌کنیم.

وی گفت: استان بوشهر نماد ایستادگی وحدت، اتحاد و بزرگی است که با تلاش و تعهد می‌تواند شاهد بسیاری از اتفاقات خوب باشد و در آینده به دروازه اقتصاد دریایی تبدیل شود.

وحیدی با اعلام اینکه اقتصاد دریا محور از جمله ظرفیت های استان بوشهر است گفت: در سال‌های آینده باید ۱۰ تا ۲۰ درصد اقتصاد ملی دریاپایه باشد.

وزیر کشور در ادامه افزود: اکنون که به لطف خدا و تاب آوری ملت سخت ترین تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم در آستانه یک خیز بزرگ در گام دوم انقلاب هستیم.

وی همچنین با تقدیر از زحمات عبدالکریم گراوند استاندار سابق بوشهر گفت: امروز فردی را برای استانداری استان بوشهر انتخاب کردیم که دریا دلی از نسل قاسم سلیمانی هاست و با تمام وجود بیش از42 سال به دنبال شهادت در میادین مختلف شتافته است.

در این مراسم احمد محمدی‌زاده به عنوان استاندار جدید بوشهر معارفه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار