مدیرآموزش و پرورش منطقه ۱۶:

منطقه ۱۶ منطقه غیرت و مردانگی است

تهران ( پانا ) - مصطفی پالیزدار؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶ضمن یاد آوری این که منطقه ۱۶سهم قابل توجهی در دفاع از کشور در دوران دفاع مقدس داشت؛ منطقه را دارالشهدای دانش آموزی نامید.

کد مطلب: ۱۲۱۷۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
منطقه ۱۶ منطقه غیرت و مردانگی است

با حضور مصطفی پالیزدار؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶، مصطفی سلیم خانی؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی، رئوف علایی معاونت متوسطه، زهره ایروانی؛ معاونت ابتدایی، داوود محمدی وند؛ معاون پژوهش و توسعه مدیریت، قادر پیراسته نیا و مهناز سلطانی مشاور مدیر منطقه، شهردار ناحیه ۳ منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری، مدیر امور اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۳، ریاست پلیس راهور منطقه، رئیس کلانتری خزانه، جانشین سپاه ناحیه شهید رجایی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، گروه سرود بچه های کار، امداد آتش نشانی، خانواده شهدا و جمعی از دانش آموزان و معلمان؛ زنگ مهر ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در دبیرستان دخترانه حکمت و مدرسه ابتدایی شهید بهشتی جوادیه توسط مدیر منطقه ۱۶ نواخته شد.

مصطفی پالیزدار در این مراسم، با یادآوری هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید گفت: همه باید بدانند منطقه ۱۶ منطقه غیرت و مردانگی است. در دوران دفاع مقدس دانش آموزان از سراسر ایران به دفاع از میهن عزیزشان پرداختند. منطقه ۱۶ با بیش از ۱۱۰۰ دانش آموز و معلم شهید سهم قابل توجهی در عرصه دفاع از وطن داشت. این اتفاق و افتخار سبب شد تا نام منطقه؛ به دارالشهدای دانش آموزی مزّین شود.

پالیزدار تصریح کرد: دانش آموزان و معلمان باید قدردان شهیدان باشند؛ یاد و نام و خاطره آنان را گرامی بدارند. با آن ها میثاق ببندند که راهتان را ادامه می دهیم. کلاس مبدا همه تحولات بوده و هست؛ در دوران دفاع مقدس بیشترین شهید را نظام آموزش و پرورش با ۳۶هزار دانش آموز و بیش از ۴۰۰۰ معلم تقدیم ایران عزیز کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶، ضمن اشاره بر سند تحول بنیادین اظهار کرد: ۱۲ سال از سند تحول بنیادین می گذرد امّا روش عملی و اجرایی آن در نظر گرفته نشده است. باشگاه ابداعی مهارت، روش و نقشه راه عملیاتی است. برای اجرای سند تحول بنیادین؛ در این رویکرد و نقشه همه مهارت های دانش آموزان دیده شد. کتاب مهارت، امروز به نگارش در آمد؛ تا در اختیار مدیران و همکاران قرار بگیرد و راهبردی مناسب و عملیاتی برای این ایده باشد. بر اساس این رویکرد فقط درس، مورد ارزشیابی قرار نمی گیرد؛ هر چند که درس هم بسیار مهم است؛ در باشگاه مهارت تمامی توانمندی های دانش آموزان و ابعاد مختلف مهارت های آنان دیده و ارزشیابی می شود.

در پایان این مراسم از کتاب باشگاه مهارت رونمایی شد و از دانش آموزان برتر جشنواره مهارت نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار