مدیرکل آموزش و پرورش استان:

مدارس بالای ۳۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد از نیمه دوم آبان ماه حضوری برگزار می‌شود

یاسوج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آئین نمادین زنگ مهر، ایثار و مقاومت در دبیرستان شاهد دخترانه یاسوج عنوان کرد مدارس زیر ۳۰۰ و بالای ۳۰۰ نفر جمعیت به ترتیب از نیمه اول و دوم آبان ماه به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدارس بالای ۳۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد از نیمه دوم آبان ماه  حضوری برگزار می‌شود

هادی زارع پور در این آئین‌ که با حضور مسئولان، معلمان، دانش آموزان و برخی اولیاء برگزار شد اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید ۱۷۱ هزار دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کردند که از این تعداد دانش آموز ۵۲ درصد پسران و ۴۸ درصد دختر هستند که نسبت به سال تحصیلی گذشته این تعداد دانش آموز حدود ۲ درصد افزایش دارد.
زارع پور با بیان اینکه سال تحصیلی جدید در بیش از ۳ هزار مدرسه با ۹ هزار کلاس درس آغاز شد افزود: از این تعداد دانش آموز ثبت نام شده برای سال تحصیلی جدید ۸۱ درصد در مدارس دولتی و بقیه مدارس غیر دولتی و همچنین ۶۵ درصد دانش آموزان در مدارس شهری و ۳۵ درصد در روستا‌ها تحصیل می‌کنند.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی کلاس‌های درس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد بصورت حضوری، غیرحضوری و ترکیبی برگزار می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدارس روستایی و عشایر در استان زیر ۱۵ نفر بصورت حضوری و زیر ۳۰ نفر از هفته سوم و چهارم مهرماه به صورت حضوری برگزار می‌شوند.
وی با بیان اینکه هزار مدرسه استان شامل ۳ هزار و ۳۷۰ کلاس درس وزیر ۱۵ نفر جمعیت دارند که حدود ۴۱ درصد کلاس‌های درس استان هستند گفت: مدارس زیر ۳۰۰ و بالای ۳۰۰ نفر جمعیت به ترتیب از نیمه اول و دوم آبان ماه به صورت حضوری برگزار می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش تلویزیونی، آموزش مجازی در برنامه شاد و توزیع درسنامه از دیگر برنامه‌های آموزشی و تربیتی همراه با کلاس‌های حضوری است.

زارع پور با اشاره به اینکه کلاس‌های درس مهارتی، فنی و حرفه‌ای و کاردانش از مهرماه به صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: مدارس ابتدایی مجازند یک روز در هفته آموزش حضوری برای پایه اول برگزار کنند.
وی اضافه کرد: برگزاری هر گونه کلاس حضوری مستلزم تأئید در شورای مدرسه و صدور مجوز در آموزش و پرورش منطقه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار