معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

تولید یک‌هزار کلیپ آموزشی پایه چهارم ابتدایی توسط معلمان شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت شهرستان‌های استان تهران به عنوان قطب کشوری تولید محتوای چندرسانه‌ای پایه چهارم ابتدایی هزار کلیپ آموزشی تولید کرده است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید یک‌هزار کلیپ آموزشی پایه چهارم ابتدایی توسط معلمان شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری با بیان این خبر گفت: این کلیپ‌ها در قالب محتواهای چندرسانه‌ای، توسط معلمان و سرگروههای آموزشی توانمند و خلاق دوره ابتدایی شهرستان‌های استان تهران در برنامه‌های درسی فارسی، ریاضی، علوم، قرآن و هدیه‌های آسمان تولید شده است، در این میان 80 کلیپ توسط تیم چندرسانه‌ای که با حضور معلمان توانمند این پایه از سایر استان‌ها تشکیل شده است تولید و آماده بهره برداری شده است.

او همچنین از تولید کلیپ‌ برنامه درسی هنر و هدیه‌های آسمان اهل سنت و اقلیت‌های مذهبی در پایه چهارم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بختیاری بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته علاوه بر این، بیش از 20 هزار محتوای آموزشی که شامل فیلم، انیمیشن، موشن‌گرافی و فایل‌های صوتی و... بود در کلیه دروس پایه‌های اول تا ششم توسط معلمان دوره ابتدایی مناطق تابعه تولید و به استان ارسال شد که پس از بررسی و ارزیابی توسط سرگروه‌های استانی، تعداد 4 هزار و 978 محتوای آموزشی روی کانال‌های ایمای حرفه‌ای پایه‌های اول تا ششم در شبکه شاد بارگذاری شد و معلمان فعال در این حوزه نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: همکاران و دانش‌آموزان برای دسترسی به کانال‌های ایمای حرفه‌ای اول تا ششم دوره ابتدایی در شبکه شاد به آدرس @teo_ima مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار