در سال تحصیلی جدید؛

توزیع تجهیزات به ارزش ۷۰‌میلیارد ریال در میان مدارس شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت در آستانه بازگشایی مدارس تجهیزاتی مانند میز و نیمکت دانش‌آموزی، صندلی تک نفره، کمد کتابخانه‌ای و آزمایشگاهی و دیگر اقلام مورد نیاز مدارس به ارزش 70 میلیارد ریال خریداری و در مناطق 21 گانه توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع تجهیزات به ارزش ۷۰‌میلیارد ریال در میان مدارس شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با بیان این خبر گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در دوران شیوع کرونا و تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر حضور دانش‌آموزان در مدرسه از آبان ماه، پیگیری و بررسی فضای فیزیکی مدرسه و رفع کاستی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

او افزود: بر این اساس با تشکیل کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر از مدرسه تا ستاد، مشکلات و موانع شناسایی و اقدامات لازم در جهت رفع آنها صورت گرفت.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: در این راستا تجهیزاتی مانند میز و نیمکت دانش‌آموزی، صندلی تک نفره، کمد کتابخانه‌ای و آزمایشگاهی و دیگر اقلام مورد نیاز مدارس به ارزش 70 میلیارد ریال خریداری و در مناطق 21 گانه توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار