تبریک رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مناسبت آغازسال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تبریک رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، حسین بابویی رئیس فدراسیون با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره شهدای عزیز ایران اسلامی ،فرارسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

متن پیام تبریک بدین شرح است:

در طلیعه مهر شور انگیز، یاد و خاطره حماسه سازان و شهیدان دفاع مقدس به ویژه معلمان و دانش آموزان شهید را گرامی می‌داریم و بر روح تابناک امام شهیدان، بنیانگذار جمهوری اسلامی که رسالت حضور انبیا (ع) را بر امر آموزش و پرورش انسان‌ها برشمرد و معلم و مدرسه را مبدأ سعادت دانست، درود می‌فرستیم.

تقارن هفته دفاع مقدس را با بهار دانش و تعلیم و تربیت به فال نیک گرفته و آغاز سال تحصیلی 1400-1401 را به همه دانش آموزان عزیز ،آینده سازان ایران اسلامی بویژه همکاران عزیز و فرهیخته فرهنگی ،معلمان عزیز درس تربیت بدنی ،مربیان وداوران و مدیران جامعه ورزش دانش آموزی در سراسر کشور ، و کارکنان دلسوز ،متعهد و پرتلاش مجموعه بزرگ وزارت آموزش وپرورش تبریک عرض می نمایم و برای همگان دستیابی به مدارج عالی ، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

امید است این تقارن و هم زمانی خجسته، آغازی بر یک حرکت پرشتاب در مسیر شکوفائی و بالندگی کشور عزیزمان باشد.بی شک بالندگی فرهنگی ، پرورش وکشف استعدادهای ورزشی و سلامتی دانش آموزان ، خانواده بزرگ وزارت آموزش وپرورش واولیای گرامی دانش آموزان توام با نشاط و شادابی اصلی ترین رسالت فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور است که با یاری خداوند متعال ،برای نیل به این آرمان متعالی، با تمام ظرفیت لازم با کمک همه شما عزیزان با آن دست خواهیم یافت . انشاالله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار