معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

اعضای مجلس شورای دانش‌آموزی، مدیران آینده آموزش و پرورش هستند

قرچک(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک خطاب به اعضای مجلس شورای دانش‌آموزی این منطقه تاکید کرد شما خدمتگزاران و حافظان آینده نظام تعلیم و تربیت هستید‌.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اعضای مجلس شورای دانش‌آموزی، مدیران آینده آموزش و پرورش هستند

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: خوشبختانه اعضای مجلس شورای دانش‌آموزی آموزش و پرورش منطقه قرچک بعد از دو سال خدمت و مجاهدت در زیر سایه ولایت فقیه توانستند که در میدان جنگ‌نرم و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، خلاقیت‌ها، پویایی‌ها و تولید محتواهای بسیار چشمگیر و موثری را به منصه ظهور برساند.

اودر ادامه اعضای مجلس شورای دانش‌آموزی این منطقه را مدیران، معلمان و مربیان آینده آموزش و پرورش خواند و اظهار کرد: به شما توصیه می‌کنم که همواره به دنبال یادگیری مهارت‌های مختلف باشید، چراکه روزی حتما این مهارت‌ها به شما کمک بسیار خواهند کرد، حتی از حکایت‌ها و پندبزرگان بهره گیرید، تا بتوانید شادی و خردمندی را به تمامی فرزندان این منطقه افزوده کنید، شما منتخبان منطقه قرچک هستید و مسئولان آموزش و پرورش از ایده‌ها و برنامه‌های شما استفاده‌های بسیار کردند.

دهقانی تصریح کرد: مجلس دانش‌آموزی نهاد مشورتی، تصمیم‌ساز و ظرفیتی است که خود‌باوری را به افراد می‌آموزد و آنان را برای ساخت آینده‌ای بهتر مهیا می‌کند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار