مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس؛

هفته دفاع‌مقدس یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدر است

هرمزگان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس گفت هفته دفاع‌مقدس یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدر است.

کد مطلب: ۱۲۱۵۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
هفته دفاع‌مقدس یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدر است

سید هادی حسینی زیارتی در این جلسه با اشاره به همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و رشادت ها و از خودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

حسینی با تاکید بر اجرای برنامه های این هفته افزود: با توجه به شرایط امروز جامعه و شیوع ویروس کرونا که برگزاری بسیاری از برنامه‌ها به صورت تجمعی امکان‌پذیر نیست، برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید در قالب نشر کلیپ و محتوا در بستر شبکه شاد و محوریت فضای مجازی برگزار شود.

ناصری معاون پژوهش و مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه دو نیز در این نشست با اشاره به عناوین برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: غبار روبی قبور مقدس شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثار گران، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، کنگره اربعین حسینی، برپای نمایشگاه هفته دفاع مقدس در روز بازگشایی در مدارس این ناحیه، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس از عناوین برنامه های این هفته است.

اسلامی فرمانده بسیج دانش آموزی شهید دژله ناحیه دو هم از برگزاری پویش سه گانه به مناسبت هفته دفاع مقدس در قالب عکس نوشته، کلیپ، قهرمان من (سلفی) خبر داد.

در ادامه جلسه دیگر اعضا به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و پیشنهادات لازم جهت برگزاری هر چه بهتر مراسمات هفته دفاع مقدس ارائه شد.

گفتنی است؛ این نشست با حضور اعضای شورای معاونین این مدیریت، مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه دو ، فرمانده بسیج دانش آموزی شهید دژله این ناحیه، اعضای حوزه بسیج دانش آموزی برادران و خواهران و کارشناسان شاهد و امور تربیتی در محل دفتر ریاست اداره برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار