نماینده میانه: دولت به سرعت نیروهای قراردادی و کار معین را ساماندهی کند

تهران (پانا) - نماینده مردم میانه در مجلس از رئیس‌جمهور خواست تا به سرعت برای ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و کار معین فعال در دستگاه‌های مختلف از جمله مخابرات، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، راهداری و حمل ونقل جاده ای، آب و فاضلاب و وزارت نیرو ورود پیدا کند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده میانه: دولت به سرعت نیروهای قراردادی و کار معین را ساماندهی کند

مهدی اسماعیلی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 23 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از درخواست‌هایی که به طور مکرر از نمایندگان مجلس صورت می‌گیرد رسیدگی به مشکل عدم تبدیل وضعیت و استخدامی نیروهای قراردادی و کارمعین است که برخی از آن‌ها بیش از 20 سال است که منتظر هستند تا تعیین تکلیف شوند اما متاسفانه بسیاری از آن‌ها از دریافت مزایای متعلقه محروم هستند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از رئیس‌جمهور درخواست می‌کنم سریع‌تر به وضعیت این قشر زحمتکش و بسیار خدومی که در جاهای مختلف خدمت می کنند از جمله مخابرات، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، راهداری و حمل ونقل جاده ای، آب و فاضلاب و وزارت نیرو رسیدگی کند.

وی یادآور شد: متاسفانه بخش زیادی از نیروهای شرکتی سال‌های زیادی است که تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نشده‌اند و از دریافت مزایا محروم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار