برگزاری جلسه کانون بسیج فرهنگیان قم با موضوع «همکلاسی مهربان» و «دفاع مقدس»

قم(پانا)- جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی قم با موضوع طرح «همکلاسی مهربان» و برنامه‌های گرامیداشت «هفته دفاع مقدس» در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کانون بسیج فرهنگیان قم با موضوع «همکلاسی مهربان» و «دفاع مقدس»

جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم با موضوع هم اندیشی در مورد اجرای برنامه های «همکلاسی مهربان» و «هفته دفاع مقدس» برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «عبدالله صادقخانی» مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی در سخنانی، با اشاره به اهمیت حفظ و پاسداشت فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار کرد: «باید تلاش کنیم تا خاطرات شهدا و ایثارگران فرهنگی را ثبت و به نسل آینده منتقل کنیم.»

وی افزود: «فضاسازی با موضوع گرامیداشت حماسه ایثار و شهادت، اقدام مهم دیگری است که موجب می شود یاد و خاطره آن دوران در اذهان تداعی شود.»

موضوع زنگ دفاع مقدس، ساخت کلیپ در مورد دفاع مقدس، معرفی شهدا و فرهنگیان دانش آموز و نیز معرفی مدارس با بیشترین آمار شهدای دانش آموز، مسابقه کتابخوانی و ... طرح های دیگری بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه همچنین پویش «همکلاسی مهربان» و روش های جمع آوری کمک های مومنانه و مردمی بسیجیان و عموم فرهنگیان برای خانواده های دانش آموزان بی بضاعت در آستانه سال تحصیلی جدید مطرح و در مورد راهکارهای عملی مرتبط با آن هم اندیشی شد.

شماره کارت 6037.6975.8767.8027 بانک صادرات به نام «قاسم احدی فر» نیز برای دریافت کمک های مردمی پویش «همکلاسی مهربان» اعلام شده است.

معاونان آموزش و پرورش ناحیه یک و مسئولان بخش های اداری مرتبط، «سقایی» مسئول حوزه یک بسیج دانش آموزی و تعدادی از مربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان از جمله حاضران در جلسه بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار