همایش «بسیجیان بصیر» در آموزش و پرورش قم برگزار شد

قم(پانا)- همایش «بسیجیان بصیر» با حضور سرگروه‌ها، مربیان و سرمربی حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک در سالن اجتماعات شهید عسگری جمکرانی این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش «بسیجیان بصیر» در آموزش و پرورش قم برگزار شد

همایش «بسیجیان بصیر» با حضور سرگروه ها، مربیان و سرمربی حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان ناحیه یک و جمعی از مسئولان بخش های مختلف اداره ناحیه در سالن اجتماعات شهید عسگری جمکرانی این اداره برگزار شد.

در ابتدای این همایش، «محمد صفاییان» رییس آموزش و پرورش ناحیه یک در سخنانی حضور فرهنگیان بسیجی در همایش بسیجیان بصیر را خیرمقدم گفت و توجه به آرمان های انقلاب و اجرای برنامه های بسیج را با استفاده از ظرفیت های فراوان بسیج فرهنگیان مورد تاکید قرار داد.

«مهدی محمدزاده» مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک نیز حفظ انسجام را از ضروریات برنامه های بسیج خواند و بر حضور حداکثری در عرصه های دفاع از انقلاب تاکید کرد.

وی افزود: سبک زندگی و وصیتنامه های شهدا همواره چراغ راه ما در پیمودن مسیر انقلاب است کمااینکه معلم شهید مجید عسگری جمکرانی از مربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان بود و بعد از اینکه در راه دفاع از حرم به شهادت رسید، روح مطهر آن شهید عزیز، همچنان شاهد و ناظر و هدایت کننده است.

در ادامه، «علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم در سخنانی عنوان کرد: تمدن ها به وسیله انسان ها ساخته می شود و این معلمان هستند که انسان ها را می سازند و تحویل جامعه می دهند.

وی عنوان کرد: معلمان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی هستند و بخصوص در گام دوم انقلاب، معلمان بسیجی نقش تاثیرگذاری در تربیت صحیح دانش آموزان و رسیدن به این تمدن نوین ایفا می کنند.

«علی حاتمی راد» از اساتید دانشگاه نیز با تاکید بر وصیتنامه حضرت امام(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، انواع جهاد را تبیین و ضمن ارائه تحلیلی از اوضاع ایران و جهان، بر تقویت روحیه امید در جامعه تاکید کرد.

«عبدالله صادقخانی» معاون پشتیبانی ناحیه یک و مدیر سابق کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی نیز با اشاره به اهمیت جذب حداکثری در بسیج گفت: همه کسانی که دوستدار انقلاب و نظام هستند، بسیجی اند و یک نیروی بسیجی در هر موقعیتی که باشد، به مسئولیت خود در تبعیت از رهنمودهای ولایت، حفظ دستاوردهای انقلاب، حراست از خون پاک شهدا و خدمت به مردم عمل می کند.

وی یادآور شد: کانون بسیج در دوره ای که گذشت، با تکیه بر خرد جمعی نیروهای انقلاب، نهایت تلاش خود را در راستای تحقق اهداف شعار سال رهبر معظم انقلاب، سند تحول، بیانیه گام دوم و برگزاری همایش های بصیرتی مربیان و سرگروه های صالحین، مهدویت، برنامه های مرتبط با دفاع مقدس و هم افزایی در فضای جنگ نرم معطوف ساخت.

در پایان این همایش، با تقدیم هدایایی از «عبدالله صادقخانی» مدیر سابق کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار