طعم شیرین کارآفرینی یک دختر دانش‌آموز

قم(پانا)- کارآفرینی در منزل، یکی از جذاب‌ترین تفریحات سالم در راستای کمک به اقتصاد خانواده و پرکردن اوقات‌فراغت محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۲۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
طعم شیرین کارآفرینی یک دختر دانش‌آموز

کارآفرینی یک دانش آموز نوجوان با موضوع تهیه شیرینی در منزل، از مهارت های قابل توجه و جذاب و در عین حال گامی مهم در تقویت اقتصاد خانواده و پرکردن اوقات فراغت و استفاده بهینه از لحظات عمر محسوب می شود.

«فائزه دوستی» دانش آموزی 14 ساله از ناحیه 2 آموزش و پرورش قم است که با همت خودش و البته کمک اعضای خانواده، کارگاه کوچک قنادی در منزل ایجاد کرده و شیرینی هایی دلچسب با سلیقه های متفاوت آماده می کند.

«دوستی» درباره انگیزه خود از پرداختن به این نوع کارآفرینی به پانا چنین می گوید: «بیش از یک سال و نیم است که همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین آموزش های قنادی را دنبال کرده و توانسته ام یک کارگاه قنادی خانگی به راه بیندازم.»

این دانش آموز کارآفرین نقطه آرمانی خود را توسعه این کارگاه کوچک می داند و عنوان می کند: «تنها خواسته ای که دارم حمایت است، می‌خواهم روزی برسد که دختران 14 تا 18 ساله را به همکاری دعوت کنم و بتوانم در کمک به اقتصاد خانواده آنها سهمی کوچک داشته باشم.»

تهیه گزارش: فائزه دوستی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار