رییس بهزیستی ملارد:

اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از واکسیناسیون مددجویان

ملارد(پانا)- در راستای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نحوه واکسیناسیون مراکز، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، مسئول بیماری‌های دانشگاه ایران، مدیر شبکه بهداشت و درمان به همراه مسئول توانبخشی بهزیستی ملارد از مراکز توانبخشی این شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از واکسیناسیون مددجویان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن اعلام انجام واکسیناسیون در مراکز توانبخشی این شهرستان گفت: پس از انجام واکسیناسیون نیز تمامی مراکز موظف هستند کلیه پروتکل‌های بهداشتی از قبیل ضدعفونی ساختمان و تب سنجی روزانه را رعایت کنند.

او افزود: در همین راستا و با توجه به تزریق دوز اول واکسن کرونا در مراکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان، طی بازدیدی با مسئولین شرایط بهداشتی مراکز و همینطور عوارض مددجویان پس از دریافت دوز اول مورد بررسی قرار گرفت.

خادم در ادامه با بیان اینکه مسئولیت مراکز توانبخشی در این مدت بیشتر شده است، گفت: مراکز غیردولتی در یکسال اخیر علاوه بر اجرای وظایف خود طبق مقررات سازمان وظیفه سنگین کنترل شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با توجه به شیوع بیماری کرونا داشته‌اند.

رئیس بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری‌های مدیریت و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گفت: از آغاز شیوع این بیماری کارشناسان حوزه مراکز خصوصی و دیگر مسئولین بازدیدهای دوره‌ای را بصورت آنلاین و حضوری از تمامی این مراکز انجام می‌دهند و طی این دیدارها تمامی موارد بهداشتی، امنیتی، پزشکی، تغذیه، مددکاری و ... بیماران مراکز مورد ارزیابی و در صورت وجود نقاط ضعف ضمن ارائه راهنمایی‌های لازم به مراکز در خصوص رفع مشکلات مهلت مقرر تعیین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار