مدیر آموزش و پرورش ملارد:

زحمات جهادی مراقبین سلامت در واکسیناسیون فرهنگیان شایسته تقدیر است

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد از آغاز مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان ملارد در سالن ورزشی شهید محمدحسین ثمری منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
زحمات جهادی مراقبین سلامت در واکسیناسیون فرهنگیان شایسته تقدیر است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش و عبداللهی معاون شبکه بهداشت ملارد از روند واکسیناسیون کووید ۱۹ فرهنگیان شهرستان ملارد بازدید کردند.

رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش ملارد در این رابطه بیان کرد: با پیگیر‌ی‌های بعمل آمده کارشناسی بهداشت آموزش و پرورش و شبکه بهداشت این شهرستان، مرحله دوم واکسیناسیون کووید ۱۹ فرهنگیان شهرستان ملارد در ورزشگاه فرهنگی ورزشی شهید محمد حسین ثمری از روز دوشنبه ۸ شهریور به مدت هفت روز آغاز شد.

او ضمن تقدیر از همکاری شبکه بهداشت منطقه، از زحمات صادقانه و جهادی مراقبین بهداشت مدارس که کار ثبت و تزریق واکسن را بر عهده دارند، یاد کرد و افزود: امیدوارم این هم‌افزایی و یکدلی در اجرای طرح واکسیناسیون همکاران فرهنگی مقدمه‌ای برای سلامت جسمی و روحی فرهنگیان عزیز باشد.

رضایی فراز شاخصه‌های مرحله دوم واکسیناسیون را، استفاده از فضای ورزشی متعلق به آموزش و پرورش عنوان کرد که خود باعث می‌شود تا همکاران با آرامش و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امر واکسیناسیون را انجام دهند.

او خاطرنشان کرد: در مرحله قبل ۸۰‌درصد همکاران در این طرح مشارکت داشتند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار