پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دولت را بر عموم مردم و بویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۰۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «مهین منافی» بدین شرح است:

بسمه تعالی

دوم تا هشتم شهریورماه بمناسبت شهادت بزرگ مردان این مرز و بوم شهیدان والا مقام رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است. امسال تقارن هفته دولت با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و آغاز به کار دولت سیزدهم را باید به فال نیک گرفت چرا که خدمت به خلق خدا از جهاد در راه حق علیه باطل کمتر نیست.

این ایام، فرصتی است برای مرور داشته‌ های گران‌ بهای دولت شهید رجایی و باهنر چرا که توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه اقشار مردم به ویژه محرومان ارائه دهند و کوشیدند تا به یک مجموعه‌ عدالت‌ محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق برسند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، و آرزوی توفیق برای دولت جدید ، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان عزیز اداره کل آموزش و پرورش و مناطق 24 گانه استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض نموده موفقیت، سرافرازی میهن عزیزمان را در مسیر تحقق آرمان های والای امام خمینی و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است بتوانیم در سایه هدایت‌های داهیانه رهبری، با برنامه‌ریزی هوشمندانه و اهتمام جدی در سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها"، در تحقق اهداف بلند خانواده بزرگ فرهنگیان، فصلی ماندگار از جلوه‌های خدمت را به ثبت برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار