پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت آغاز دهه کرامت

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با صدور پیامی، فرارسیدن اول ذیقعده، میلاد مسعود حضرت معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت و نیز، ولادت پرسعادت هشتمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایت، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۹۱۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت آغاز دهه کرامت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اموزش و پرورش استان، متن این پیام «مهین منافی» بدین شرح است:

"بسم‌ الله ‌الرحمن‌ الرحیم"

حسن مطلع ماه ذی‌القعده با میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(س) و ولادت با سعادت هشتمین نگین درخشان آسمان ولایت و امامت، شمس‌الشموس، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، قرین و عجین گشته است.

بدون تردید، دهه مبارک کرامت، فرصت مغتمی است تا با اهتمامی ویژه، آن را به بستری برای انتقال و نهادینه کردن سبک زندگی ائمه معصومین(ع) در زندگی مردم بدل سازیم. این ایام نیکو، بزنگاه مهمی برای ترویج شادی مومنانه در روزمرگی شهروندان و تعمیق بخشیدن به معنویت و معارف الهی در زندگی همه ما خواهد بود.

اینجانب فرارسیدن اول ذی القعده، ولادت سراسر نور و شادی شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و یازدهم ذی العقده، میلاد فرخنده و پرنور و سرور هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دهه نورانی کرامت را به جامعه فرهنگیان، دانش آموزان به ویژه دختران دانش آموز و فرهنگی استان و تمامی رهپویان طریق پرافتخارعصمت و طهارت و دوستداران و پیروان راستین ائمه معصومین تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم خداوند متعال همواره توفیق شناخت و معرفت اهل بیت و حرکت در مسیر مکتب نجات بخش انبیاء الهی را بر همه ما ارزانی فرماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار