دستورات رئیسی درباره قرنطینه در مرزها و مرخصی زندانیان

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ابراز امیدواری کرد اقدامات متفاوتی در تولید و واردات واکسن و همچنین تسریع در واکسینه کردن انجام بگیرد تا زندگی مردم به روال عادی باز گردد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دستورات رئیسی درباره قرنطینه در مرزها و مرخصی زندانیان

سیدابراهیم رئیسی شب گذشته در این جلسه ضرورت واکسیناسیون زندانیان را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای بخشی از زندانیانی که واکسن نزدند باید زودتر اقدام شود تا روند واکسیناسیون شتاب بگیرد، ضمن اینکه دادستان کل کشور نیز پیگیری کنند تا زندانی‌ها هر میزان که امکان دارد، بتوانند از مرخصی استفاده کنند.

رئیسی با تأکید بر اهمیت قرنطینه در مرزها بخصوص مرزهای شرقی کشور، اظهار داشت: استانداران مرزی، اقدامات لازم در این زمینه را با فوریت انجام دهند تا مدیریت بهتر و برتری در کنترل مرزها ایجاد شود.

رئیسی با قدردانی از تلاش همه استان‌ها، بویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی و بخش کادر درمان، اظهار داشت: امیدوارم اقدامات متفاوتی در تولید و واردات واکسن و همچنین تسریع در واکسینه کردن انجام بگیرد تا زندگی مردم به روال عادی باز گردد.

رئیسی با تأکید بر اینکه هیچگونه تأخیری در مسیر واردات واکسن معتبر مورد قبول نیست، افزود: مشکلات احتمالی که منجر به کند شدن واردات واکسن شده باید بررسی و در صورت وجود مشکل به سرعت برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار