توزیع بسته‌های بهداشتی و فرهنگی میان عزاداران حسینی توسط پیشتازان تهرانی

تهران (پانا) - در ادامه اجرای طرح پویش «فقط به عشق سیدالشهدا» توسط پیشتازان تهرانی، تعدادی بسته بهداشتی و فرهنگی، میان عزاداران حسینی توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته‌های بهداشتی و فرهنگی میان عزاداران حسینی توسط پیشتازان تهرانی

کاویان روان پاک؛ عضو هیات رئیسه مجمع اعضای سازمان دانش آموزی در گفتگو با پانا گفت: «پویش فقط به عشق سیدالشهدا، از سال ۹۸ شروع به کار کرد. با توجه به کم شدن فعالیت های پیشتازان در دهه محرم و الگو گرفتن از سه منش تشکیلاتی؛ دیانت و معنویت، دوستی با طبیعت و یاری و مهربانی، به فکرمان رسید که پیشتازان، با راه اندازی پویش «فقط به عشق سیدالشهدا»، کار نیک انجام دهند.»

وی افزود: «از محرم سال ۱۳۹۸ به همراه جمع کوچک و برادرانه مان، شروع به فعالیت کردیم. از ابتدا عشق به سیدالشهدا شعارمان بود و در طی این سه سال، واقعا به عشق امام حسین (ع) تمام تلاش خود را برای کمک به حضور و حفظ سلامت عزاداران اباعبدالله الحسین کردیم.»

روان پاک گفت: «سال ۹۸، با جمع آوری زباله معابر، کار خود را شروع کردیم. سپس در سال ۹۹، با شیوع ویروس منحوس کرونا، با توجه به تعطیلی مکان های ورزشی و استفاده مردم از وسایل ورزشی در پارک ها، همچنین رفت و آمد در معابر، پارک و معابر را ضد عفونی کردیم.»

وی ادامه داد: «امسال با کمک روابط عمومی وزارت بهداشت، حدود ۱۲۰۰ بسته بهداشتی و فرهنگی شامل: ماسک و پد الکلی، دعای فرج صاحب الزمان (عج)، زندگی نامه و وصیت نامه شهدای دفاع مقدس، میان عزاداران حسینی توزیع کردیم.»

کاویان روان پاک هدف خود را از راه اندازی پویش «فقط به عشق سیدالشهدا»، انجام دادن کار نیک دانست و گفت: «هدف ما انجام دادن کار نیک در ماه محرم و آشنایی بیشتر هموطنان با تشکیلات پیشتازان و سازمان دانش آموزی است.»

وی گفت: «یکی از اهداف ‌‌مهم‌ دشمنان، عدم‌ برگزاری ‌مراسم مذهبی است زیرا از بطن این‌ مراسم استکبار ستیزی به وجود آمده و رشد می کند که دشمنان از آن‌ گریزانند. اما ما تلاش می کنیم که مراسم مذهبی، هر چه بهتر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.»

وی در پایان با تکرار سخن امام (ره) گفت: «این محرم و صفر است که اسلام‌ را زنده نگه داشته‌ است.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار