به دلیل کمبود نیرو، گزینش نیروی با تجربه و توانمند سخت شده‌است

تهران (پانا) - مدیریت دبستان هیئت امنایی سیدین منطقه ۱۴ تأکید کرد با توجه به هیئت امنایی بودن مدرسه، اولیا به دلیل هزینه کردن و انتخاب مدرسه‌ای خوب برای تحصیل فرزندانشان، از مدرسه انتظار دارند آموزشی با کیفیت و مناسب ارائه دهد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
به دلیل کمبود نیرو، گزینش نیروی با تجربه و توانمند سخت شده‌است

ابوالحسن حضرتی؛ مدیر دبستان هیئت امنایی سیدین، در گفت و گو با پانا گفت: «زمانی که مدیریت دبستان سیدین را قبول کردم، مدرسه ۳۰۰ نفر دانش آموز داشت و اکنون تعدادشان نزدیک به ۷۰۰ نفر رسیده و این افزایش جمعیت، فعالیت مدرسه را دشوار کرده است. از طرف دیگر، با توجه به هیئت امنایی بودن مدرسه، اولیا به دلیل هزینه کردن و انتخاب مدرسه ای خوب برای تحصیل فرزندانشان، از مدرسه انتظار دارند آموزشی با کیفیت و مناسب ارائه دهد. به همین علت ما سعی کردیم تا در گزینش نیروها دقت بیشتری کرده و افرادی با تجربه، توانمند و متعهد را انتخاب کنیم. اما به دلیل کمبود نیروی با تجربه، کمی این گزینش سخت شده است. با این وجود، همیشه سعی در گزینش بهترین کارکنان داریم تا به وظیفه خود عمل و رضایت دانش آموزان و خانواده ها را کسب کنیم.»

وی افزود: «مشکل اساسی ما با بعضی از اولیا این است که هنوز با فضای مجازی آشنا نشدند و این ممکن است به بچه ها ضربه بزند‌. دانش آموزی که خانواده اش با فضای مجازی آشنا نیست، نمی تواند پاسخگوی ابهامات و سؤالات آموزشی و تربیتی دانش آموزان باشد. آموزش های حضوری قطعا برای تمامی کارکنان مدرسه و دانش آموزان راحت تر و لذت بخش تر بود. هم‌اکنون مجبوریم به فضای مجازی عادت کنیم. دبیرها هم در این فضا جا افتاده اند و راحت تر با اولیا ارتباط برقرار می کنند‌. ما جلسات شورای معلمین، جلسات اولیا و حتی آموزش خانواده را از طریق مجازی دنبال می کنیم و خدا را شکر تا به الان موفق بودیم.»

حضرتی در ادامه از فعالیت مدرسه در تابستان گفت: «با همت انجمن اولیا و مربیان مدرسه، تابستان امسال صندوقی را برای اولیا و دانش آموزان بی بضاعت تشکیل دادیم تا در ایام کرونا، با توجه به مشکلات اقتصادی در خانواده ها، بتوانیم در حد توان به بی بضاعت ها کمک کنیم. خدا را شکر استقبال زیادی از این طرح شد و ما توانستیم به تعدادی از خانواده های بی بضاعت کمک کنیم. حتی مساجد هم با تشکیل پایگاه در مدرسه، با ما در اجرای این طرح همراه بودند.»

وی در پایان گفت: «هدف من، ساخت یک مدرسه نمونه و خوب با کمک اولیا و تمامی همکاران عزیز بوده و خواهد بود که خدا را شکر تا الان موفق بودم. دبستان سیدین افتخارات زیادی در زمینه های علمی، ورزشی و هنری در سطح منطقه کسب کرده است و فعالیت های زیادی در مدرسه انجام شده و به حول و قوه الهی، مدرسه از لحاظ امکانات برای دانش آموزان تکمیل است.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار