راه‌اندازی مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان در شهرستان ملارد

ملارد(پانا )- رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از راه‌اندازی مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان ادیب ویژه آقایان با ظرفیت نگهداری از 50 بیمار در زمینی به مساحت 1600 متر مربع و با بودجه حدود چهل میلیارد ریال توسط بخش غیردولتی و با مدیریت موسسه مهرپرور عرشیان ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان در شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره بهزیستی ملارد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 800 معلول اعصاب و روان در مراکز این شهرستان بصورت شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند، گفت: سیزده مرکز اعصاب و روان در سطح شهرستان ملارد و در بخش‌های مرکزی و صفادشت فعال هستند که خدمات بسیاری را از جمله، روانپزشکی، کاردرمانی، حرفه آموزی و ... را به بیماران ارائه می‌دهند.

روح الله غفاری معاون توانبخشی اداره بهزیستی ملارد نیز نیز با بیان اینکه مشارکت بخش غیر دولتی در انجام امور مربوطه به افراد دارای معلولیت نقش بسزایی در ارائه خدمات هرچه بهتر دارد، بیان کرد: بیش از 500 نفر از افراد بستری شده در مراکز نگهداری روانی مزمن شهرستان مجهول و فاقد سرپرست بوده که هزینه نگهداری آنان توسط سازمان بهزیستی به مراکز بعنوان یارانه پرداخت می شود.

او افزود: تعداد زیادی از این بیماران پس از بررسی و پیگیری مددکاران فعال در این مراکز و با شناسایی خانواده‌ها و پس از گذراندن دوره درمان از مراکز ترخیص می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار