کسب مدال طلای اختراعات جهانی ژنو سوئیس توسط دانش‌آموز هرمزگانی

هرمزگان (پانا)- دانش‌آموز مرضیه سالمی از اعضای فعال پژوهشسرای دانش‌آموزی شهید اصغر قاسمی ناحیه یک بندرعباس موفق شد مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ژنو سوئیس را از آن خود کند.

کد مطلب: ۱۲۰۳۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال طلای اختراعات جهانی ژنو سوئیس توسط دانش‌آموز هرمزگانی

مسابقات جهانی و بین المللی اختراعات ژنو در روزهای ١٨ تا ٢١ جولای ٢٠٢١ ( ٢٧ تا ٣٠ تیرماه ١٤٠٠ ) به صورت مجازی در سوئیس و با حضور ٦٥٠ نوآور از سراسر جهان تحت نظر IFIA برگزار شد.

این مسابقات ویژه اعضای فدراسیون بین المللی مخترعان است که دانش آموزان در رشته های مختلف از جمله فنی مهندسی، علوم کامپیوتر، کشاورزی و محیط زیست، شیمی و زیست شناسی، پزشکی و ... به رقابت پرداختند.

مخترعین ثبت شده در فدراسین جهانی دارای پروژه های علمی و نوآورانه هستند و نام مرضیه سالمی به عنوان مخترع جهانی با پسوند INV و دارای پروفایل و کد اختصاصی در محل دائمی این فدراسیون در ژنو سوئیس به ثبت رسید.

گفتنی است مرضیه سالمی، مخترع ایرانی ثبت شده در فدراسیون جهانی، از اعضای فعال پژوهشسرای دانش آموزی شهید اصغر قاسمی است که زیر نظر راهنماییها و آموزشهای دبیران و مدیریت این مرکز علمی موفق شد فقط در سال گذشته رتبه اول محور سمینارهای علمی (علوم انسانی) جشنواره ملی ابن سینا، رتبه دوم محور سمینارهای علمی (محیط زیست) جشنواره ملی ابن سینا، مدال طلای جشنواره علوم و اختراعات آفریقای جنوبی (محیط زیست)، رتبه شایسته تقدیر جشنواره علوم و مهندسی کره جنوبی (محیط زیست)، مدال برنز جشنواره علوم و کاربردی اندونزی (علوم انسانی)، مدال نقره جشنواره تایوان ( محیط زیست)، مدال طلا جشنواره آسه آن (محیط زیست) را کسب کند و دارای پروژه های علمی و نوآورانه ای است که این مهم نشانگر سطح بالای دانش و آموزش این نوآور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار