استاندار زنجان در جمع مدیران و روسای آموزش و پرورش استان:

مردم باید بدانند که معلمان در دوران کرونایی چقدر دچار سختی شده‌اند

زنجان (پانا)- استاندار زنجان اعلام کرد مردم باید بدانند که معلمین در دوران کرونایی چقدر دچار سختی شده‌اند و نه تنها کار آنها کمتر نشد، بلکه ده‌ها برابر شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مردم باید بدانند که معلمان در دوران کرونایی چقدر دچار سختی شده‌اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، سی و پنجمین اجلاس دو روزه مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور در روزهای 5 و 6 مرداد ماه، با حضور وزیر، معاونان و مدیران حوزه ستادی و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و رؤسای بیش از ۷۲۶ منطقه آموزش و پرورش و شورای معاونان ادارات کل استان ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار شد.

فتح الله حقیقی، استاندار زنجان با حضور در مراسم اختتامیه سی و پنجمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش و ضمن تبریک عید غدیر گفت: به سهم خود از تمامی تلاش‌های معلمین و مسئولین آموزش و پرورش استانی و شهرستانی به ویژه در ایام بسیار سخت کرونایی تشکر می‌کنم.

حقیقی در ادامه افزود: مردم باید بدانند که معلمین در دوران کرونایی چقدر دچار سختی شده اند و کار معلمین و آموزش و پرورش در این دوران نه تنها کم نشده، بلکه ده ها برابر شده است.

وی با اشاره به نقش معلمین در کنترل بیماری کرونا افزود: ما به واسطه ده هزار همیار سلامت در سطح استان که بخشی از آنان معلمان و دانش آموزان بودند، موفق شدیم در سطح کشور به عنوان استان برگزیده در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم و مورد تقدیر سازمان بهداشت جهانی قرار گرفتیم.

حقیقی با اشاره به پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی در سطح استان گفت: با یک همکاری خوب در سطح استان موفق شدیم بسیاری از پروژه هایی که از سالهای دور شروع شده بود را به سرانجام برسانیم و در روزهای آتی نیز افتتاحیه هایی در خصوص پروژه‌های مختلف در سطح استان خواهیم داشت.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به شرایط بازگشایی مدارس ابراز کرد: کمیته ها در حال بررسی بازگشایی مدارس هستند و امیدواریم در شرایط واقع‌ بینانه و بدون تاثیر سو، نسبت به بازگشایی مدارس تصمیم گیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار