همزمان با عید سعید غدیر خم:

طرح واکسیناسیون معلمان شهرستان زنجان آغاز شد

زنجان (پانا)- همزمان با عید سعید غدیر خم، فرایند واکسیناسیون معلمان شهرستان زنجان با حضور معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان، رییس مرکز بهداشت شهرستان زنجان و روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 و منطقه زنجانرود در پایگاه واکسیناسیون کووید-19 سالن ورزشی آموزشگاه دکتر امیر اعلم غضنفریان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح واکسیناسیون معلمان شهرستان زنجان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان، طبق موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و در فاز جدید، واکسیناسیون معلمان شهرستان زنجان همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز شد.

محسن نعمتی، رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه بیش از 13 هزار نفر از معلمان استان زنجان در این طرح واکسینه می شوند، گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از روز پنجشنبه 7 مردادماه به مدت 10 روز همه معلمان استان در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون ادارات آموزش و پرورش و در شهرهای زیر 20 هزار نفر در پایگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی با نوبت دهی قبلی واکسینه خواهند شد.

نعمتی افزود: واکسن تزریقی طبق توافق انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی شامل؛ سینوفارم،آسترزنکا و کوو ایران برکت است و معلمان می توانند یکی از این سه واکسن را انتخاب کنند.

وی در پایان اضافه کرد: دوز دوم واکسیناسیون معلمان از 4 شهریورماه 1400 آغاز شده و قبل از مهرماه پایان می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار