جلسه مربیان قرآنی مدارس شهرستان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - در راستای هم‌اندیشی با نیروهای قرآنی،  اولین جلسه با مربیان قرآنی مدارس شهرستان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه  مربیان قرآنی مدارس شهرستان بوشهر برگزار شد

علی موحدی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این نشست اظهار کرد: با پیشنهاد ارزشمند آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و حمایت های جامعه قرآنی استان و سوابق درخشان استان بوشهر در عرصه فعالیتهای قرآنی، استان بوشهر بعنوان پایتخت قرآنی کشور انتخاب شده و به همین منظور کمیته های تخصصی مختلفی هم تشکیل شده است که اداره کل آموزش و پرورش استان بعنوان کمیته استعدادیابی چهره های قرآنی انتخاب شد.

وی گفت: در این راستا، نشست های متعددی با نیروهای قرآنی سراسر مدارس استان برگزار می شود که در گام اول میزبان شما مربیان و اساتید قرآنی مدارس شهرستان بوشهر هستیم تا نقشه راه مناسبی برای این امر مهم تهیه و تنظیم کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: تقویت و ارتقاء مراکز دارالقرآن کریم آموزش و پرورش یکی از برنامه هایی است که باید به آن توجه ویژه ای مبذول شود.

موحدی دبیر کمیته استعدادیابی قرآنی آموزش و پرورش ضمن تاکید بر ایفای نقش توسط معاونین و مربیان پرورشی و دبیران مرتبط در مدارس گفت: باید برای شناسایی، انتخاب و معرفی استعدادهای قرآنی، فرمت خاصی با شاخصهای مشخص تنظیم و به مدارس استان ابلاغ شود تا بصورت منظم، هماهنگ و یکنواخت بتوانیم استعدادهای قرآنی استان را معرفی کنیم.

موحدی در پایان اظهار امیدواری کرد: ادارات آموزش و پرورش با برنامه ریزی مناسب در سال تحصیلی آینده بتوانند بخشی از ساعات خدمت نیروهای قرآنی را به حضور در مراکز دارالقرآن ها اختصاص دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار