آغاز مرحله نهایی مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان دختر کشور در بخش آوایی  به میزبانی مشهد

مشهد(پانا)- جانشین رئیس ستاد برنامه‌ریزی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور از آغاز مرحله نهایی این مسابقات در بخش آوایی دختران به میزبانی مشهد مقدس به‌صورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله نهایی مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان دختر کشور در بخش آوایی  به میزبانی مشهد

به گزارش ستاد خبری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، میکائیل باقری گفت: مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش آوایی به میزبانی مشهد مقدس به صورت مجازی و بدون حضور دانش آموزان و با حضور عوامل اجرایی و داوران حال برگزاری است. مسابقات در بخش پسران از ۲۶ تیرماه آغاز شد تا ۲۹ تیر ادامه داشت.
وی ادامه داد: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر نیز از امروز ۳۰ تیر ماه آغاز شده است و تا فردا ۳۱ تیرماه ادامه دارد. ۸ نفر از داوران ملی و بین المللی داوری این دوره از مسابقات را برعهده دارند که امروز مسابقات رشته های قرائت تحقیق و قرائت ترتیل برگزار می شود و داوران در صبح و بعد از ظهر اجرای حدود۹۰ نفر از دانش آموزان راه یافته به مرحله نهایی مسابقات را داوری می کنند.
وی گفت: مسابقات فردا نیز در رشته های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰جزء، حفظ کل و حفظ عمومی قرآن کریم ادامه دارد و ۱۲ نفر از داوران ملی و بین المللی قضاوت این بخش را بر عهده دارند.
نتایج و اسامی برگزیدگان نیز هفته آینده در آیین اختتامیه که شبکه قرآن پخش خواهد شد، اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار