برنامه های رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان

تهران (پانا) - رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برنامه ها ی «من مسلمانم»، «زمزمه عرفات»، ،«اهل ولایت»، «حرفی از نام تو» «صبح عید باشما» و قربانی دوست» را تقدیم یم کند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، «من مسلمانم»» با تاکید نگاه به سابقه تاریخی برائت از مشرکین در تاریخ اسلام، با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد و به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حامد نجم الهدی، سه شنبه ساعت 11:45 از رادیو ایران پخش می شود
«زمزمه عرفات» با نگاهی به ترجمه دعای عرفه و تحلیل دعا و رابطه آن با وظیفه مردم در قبال خود و جامعه و رهبر به تهیه کنندگی وحید بیات و اجرای حسن همایی سه شنبه بعد از خبر ساعت 17:00 پخش می شود.
«اهل ولایت» 29 و 30 تیر با موضوع ولایت پذیری به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حمیدرضا رضایی ساعت 18:45 پخش می شود.
«حرفی از نام تو» با موضوع تسلیم بودن در برابر آزمایش و امتحانات الهی، چهارشنبه 30 تیر همزمان با عید سعید قربان ساعت 08:35۰ از پخش می شود.
«صبح عید بات شما» عیدانه گروه صبح جمعه با شما به مناسبت عید سعید قربان به تهی کنندگی ساجد قدوسیان در روز عید قربان ساعت 9:00 پخش می شود.
«قربانی دوست» با بررسی ارزش و فلسفه قربانی به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای فاطمه حاتمی و حامد نجم الهدی چهارشنبه 30 تیر ساعت 11:30 از رادیو ایران موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و موج ای ام ردیف 558 کیلوهرتز پخش می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار