عزیمت زائران انفرادی برای شرکت در دعای عرفه تا عصر جمعه امکان پذیر است

تهران (پانا) - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت عزیمت انفرادی به عتبات عالیات برای حضور در مراسم پرفیض دعای عرفه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ تیرماه امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۲۹۲۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
عزیمت زائران انفرادی برای شرکت در دعای عرفه تا عصر جمعه امکان پذیر است

به گزارش ایرنا، نادر عمیدزاده اظهار داشت: با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و پلیس گذرنامه تمهیدات لازم برای تسهیل تردد زئران در مرز شلمچه اندیشیده شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۵ هزارنفر از هموطنان برای حضور در مراسم پرفیض دعای عرفه از مرز شلمچه به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

عمیدزاده با بیان اینکه روند خروج زوار بدون هیچ مشکلی و به صورت روان از مرز شلمچه در حال انجام است گفت: انتظار می‌رود هموطنان و همشهریانی که قصد عزیمت دارند روادید با مهلت شش ماهه به همراه داشته باشند.

عمیدزاده افزود: خوشبختانه با تلاش نیروهای گذرنامه زائرین بدون توقف و معطلی و در کوتاه ترین زمان در حال عبور از مرزشلمچه هستند و قطعا این هماهنگی‌ها با برگزاری جلسات و پیگیری‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای بازگشت زئران در مرز شلمچه اندیشیده شده و اعضای ستاد عتبات عالیات برای خدمت رسانی به زائرین در مرز حضور دارند.

همزمان با روز عرفه، آیین دعای روح بخش عرفه در آبادان روز شنبه ۱۸ تیرماه ساعت ۱۷ در مصلی نماز جمعه و در خرمشهر ، ساعت ۱۸ در یادمان شهدای شلمچه برگزار می‌شود.

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار