افتخارآفرینی همکاران منطقه ورامین در اولین جشنواره کشوری تولید محتوای چند رسانه‌ای

ورامین(پانا)- ۲۴ اثر از آموزش و پرورش ورامین در اعلام نتایج اولین جشنواره کشوری تولید محتوای چند رسانه‌ای معلمان ابتدایی در قطب کشوری ارزیابی و معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی همکاران منطقه ورامین در اولین جشنواره کشوری تولید محتوای چند رسانه‌ای

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، محمد رضا لاری، معاون آموزش ابتدایی ورامین از افتخار آفرینی معلمان ابتدایی ورامین در اولین جشنواره کشوری تولید محتوای چند رسانه‌ای معلمان ابتدایی خبر داد.

او گفت: این جشنواره از تاریخ 28 فرودین لغایت 18 اردیبهشت 1400 با همکاری قطب‌های کشوری ارزیابی و تولید محتواهای آموزشی مستقر در استان‌های مرکزی ،خراسان شمالی ،چهارمحال بختیاری ،شهرستان های استان تهران ،یزد و اردبیل در سطح کشور برگزار شده است .

لاری بیان کرد: جشنواره تولید محتوای چند رسانه‌ای معلمان آموزش ابتدایی بر اساس برنامه درسی در 6 پایه تحصیلی توسط معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع و با همکاری قطب‌های تولید محتوای کشوری برگزار شد .

او افزود: این آثار در اجرای مفاد اسناد بالادستی (سیاست‌های تولید مواد درسی و رسانه‌های یادگیری 7-12-4-12برنامه درس ملی و راهکار های 1-17-2-17و3-9سند تحول بنیادین) در سطح کشور تولید شده ودر اولین جشنواره تولید محتوای چند رسانه‌ای معلمان ارایه شده‌اند .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ورامین اهداف اجرایی برگزاری جشنواره را تقویت روحیه خودباوری در معلمان علاقمند و توانمند دوره آموزش ابتدایی جهت توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای و تولید محتوای آموزشی چند رسانه‌ای، شناسایی ظرفیت‌هایفکری و فنی معلمان فناور و خلاق با رویکرد کاربست فناوری در آموزش و یادگیری، تشکیل بانک محتواهای چندرسانه‌ای و دست ساز معلمان مطابق با اهداف برنامه درسی، ارائه الگوی آموزشی نوین و جذاب و متنوع سازی محیط یادگیری مطرح کرد.

بر اساس این گزارش از دستاوردهای برگزاری این جشنواره می‌توان به تولید بیش از 2800 فیلم آموزشی به تفکیک تمامی درس‌ها و فصل‌های کتاب‌های درسی با هدف استمرار آموزش و با شعار(( مدرسه تعطیل نیست ))اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار