نقش اثرگذار معلم در کنترل فضای مجازی

ورامین‌ (پانا)‌ - معاونان و مربیان پرورشی مدارس خیرآباد منطقه ورامین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خیرآباد، دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش اثرگذار معلم در کنترل فضای مجازی

در این دیدار حجت الاسلام جعفر طزری ضمن تأکید بر اهمیت فضای مجازی، نقش اثر‌گذار معلم را در کنترل فعالیت‌های دانش‌آموزان در فضای مجازی انکار‌ناپذیر دانست و گفت: تقویت باورهای دینی و پرداختن به اهمیت نماز راه برون رفت از آسیب‌های فضای مجازی است.

محمود ملایری، سرپرست اداره آموزش و پرورش ورامین نیز در این نشست، پرورش انسان برای حیات طیبه را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: فعالیت‌های پرورشی متضمن اجرای برنامه درسی پنهان آموزش و پرورش هستند که در این راستا سعی بر آن داریم با گسترش فعالیت‌های مفرح، علمی، فرهنگی و ورزشی در مدارس به پرورش دانش‌آموزان بپردازیم.

در ادامه حسین محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ورامین در این نشست صمیمی از بازدید ۱۵۰مدرسه با رویکرد احیای جایگاه پرورشی در مدارس یاد کرد و افزود: ما وظیفه داریم نسل بعد از خودمان را تربیت کنیم و چه بسا تربیت دینی در اولویت آنها قرار دارد.

وی همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با حوزه علمیه مبنی بر حضور مبلغین در مدارس خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه با نسلی روبرو هستیم که با دسترسی آسان به اطلاعات، مطالبه استدلال منطقی برای مسایل دینی، فرهنگی و اجتماعی دارند؛ لازم است متولیان این عرصه با به کارگیری شیوه‌های جدید انتقال مفاهیم به رفع شبهات این نسل و تعمیق پذیرش مفاهیم دین در ذهن آنها بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار