برگزاری جلسه تفویض اختیار صدور احکام اداره آموزش وپرورش استثنایی شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - اولین جلسه تفویض اختیار صدور احکام اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران با حضور رئیس امور اداری سازمان استثنایی کشور و مسئولان اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه تفویض اختیار صدور احکام اداره آموزش وپرورش استثنایی شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در راستای تفویض اختیار صدور احکام کارکنان آموزش و پرورش استثنایی جلسه‌ای با حضور کامبیز سیمرغ رئیس امور اداری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و عبدالرضا دژن رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در سالن شهید سلیمانی اداره کل برگزار شد.

عبدالرضا دژن رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران در خصوص تمهیدات پیش بینی اجرای طرح، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان گفت: در حال جذب 2 نیروی با تجربه جهت انجام امور کارگزینی و صدور احکام هستیم و روند انتصاب در جریان است، کد منطقه جهت اداره استثنایی دریافت شده و سامانه‌های مربوطه از جمله حقوق و مزایا در اختیار قرار خواهد گرفت.

او بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد کارکنان و نیاز به اتاق بایگانی و امور اداری نیازمند فضایی مناسب جهت این امر هستیم که درخواست آن به مدیر کل و معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ارائه شده است.

دژن تصریح کرد: تمامی ما باید دست به دست هم بدهیم تا مسئله تفویض اختیار به بهترین وجه در استان اجرا شود و امید داریم از تمام امور مربوط به سامانه‌ها حل و فصل شده و فعالیت‌های اجرایی و مالی استان شروع شود.

او ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در فرصت اندک باقی مانده تمهیدات لازم جهت تفویض اختیار اداره استثنایی استان را فراهم کنیم.

در این جلسه،مهدی شمسایی مدیر منابع انسانی و امور اداری، رفیق مصطفایی رئیس اداره امور حقوقی، املاک و حمایت قضایی، قاسم خوشقدم رئیس اداره امور فناوری اطلاعات و مهدی پیروزان معاون اداره مالی، حراست و ارزیابی عملکرد و اداره تعاون و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار