کشف 25 میلیارد ریال لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در تهران

تهران (پانا) - جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری یک نفر و کشف بیش از 114 هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق ، خبر داد و گفت کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را 25 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف 25 میلیارد ریال لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در تهران

به گزارش پلیس امنیت اقتصادی، سرهنگ علی اصغر محودیان توضیح داد: روز گذشته برابر اطلاع از تخلیه مقدار زیادی لوازم ارایش و بهداشتی قاچاق در ملکی مسکونی در خیابان منوچهری ، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم به محل اعزام که پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس ، مشاهده میگردد مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی در محل موجود و افراد زیادی که حامل لوازم آرایشی و بهداشتی بوده در محل رفت و آمد دارند.
وی بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص گردید کالاها شامل مقادیری انبوهی لوازم آرایشی و دستگاه های کاشت ناخن و ... خارجی و فاقد مشخصات و اسناد مثبته گمرکی می باشد.
ایشان عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید کالاها از بازار تهران خریداری و به محل منتقل می نمودند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی مالک کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.
این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 25 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار