بازداشت کلاهبردار ۱۸۰ میلیاردی در تهران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که خود را خریدار عمده خشکبار و حبوبات به فروشندگان معرفی و ۱۸۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت کلاهبردار ۱۸۰ میلیاردی در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی بیان کرد: پرونده ای با موضوع کلاهبرداری و خرید حبوبات و خشکبار در فضای مجازی به پایگاه هشتم این پلیس ارجاع که چکیده پرونده نشان از این داشت که مال باخته به ازای فروش ۱۰ تن برنج به خریدار عمده، ۲ فقره چک ۲ میلیارد ریالی و ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد دریافت کرده است. مال باخته در سر رسید چک ها متوجه شده که چک ها سرقتی بوده و کلاهبردار با تخلیه محل مغازه استیجاری اش از محل گریخته است.

وی عنوان کرد: در حین رسیدگی به پرونده، چند مورد مشابه دیگر نیز به این پایگاه ارجاع شد که در تمامی آنها، کلاهبردار از مغازه اجاره ای برای تخلیه محموله حبوبات و خشکبار استفاده کرده بود.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم در شهرک ولی عصر شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، وی در مخفیگاهش دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به ۱۱ فقره کلاهبرداری به همین شیوه معترف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: تحقیقات تکمیلی برای شناسایی کامل سایر مال باختگان کماکان در دستورکار پلیس قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار